Red Line automaatkäigukasti õli


D4 ATF
30% kõrgem kuumaviskoossus ja aurustumine vaid 1/3 võrreldes mineraal ATF-iga.Püsib hästi vedelana ka külmas. Täidab nõudmised Dexron III, Mercon V, Toyota T-IV, Honda Z-1, Nissan Matic-J, Allison C-3 ja C-4, Caterpillar TO-2, Voith, ja ZF. Ka manuaalkastidele (GL-4), näiteks Mercedes ja BMW.
———————————————————————————————-


D6 ATF
Täidab nõuded: Dexron VI, Mercon SP, Toyota WS, ja Mercedes NAG-2klassid. D6 ATF on õhem versioon D4 ATF-st. Dexron VI klassifitseerimise järgi on viskoossus uuena madalam (6.4 cSt vs 7.5 cSt) kui vanemal Dexron III-l, aga kasutuses lubatakse alanevat samasse 5.5 cSt arvu, seega D6 ATF on ühtesobiv vanade Dexron III -kastidega. D6 ATF täidab ka GL-4 pinnarõhu kestvuse, seega see sobib hästi ka manuaalkastidele kuhu muidu soovitatakse ATF-i.
———————————————————————————————


High-Temp ATF
Täidab nõudmised GL-4, Dexron III / Mercon. Eriti kõrgetele temperatuuridele ja haakumiskiirustele (stall speed). Kõrgem viskoossus võimaldab optimaalse töötegevuse 40ºC kõrgemas temperatuuris, parandades momendimuutja kasutegurit. Aurustumisomaduselt viis korda parem kui mineraal -ATF. Parem temperatuuristabiilsus vähendab märgatavalt õli aurustumist ja vahustumist. Parim valik raskelt koormatud veokitele ja tuunitud sõidukitele, kus on kõrge haakumiskiirus ning õlitemperatuur on suur.
———————————————————————————————


C+ ATF
30% kõrgem kuumaviskoossus ja aurustuvus vaid 1/3 võrreldes vastava mineraali -ATF-iga. Õli valgub kuni -60°C juures. Täidab nõudmised: Chrysler ATF+, +2, +3 (Type 7176) and ATF+4 (Type 9602).
——————————————————————————————–


Racing ATF ( Type F )
Täidab nõudmised: GL-4, Ford Type F tai M2C33F






Õlid ja määrdeained




RED LINE õlid ja määrded


TEXACO õlid ja määrdeained

Varuosad




Land Rover varuosad

Jeep varuosad



Diiselmootorite varuosad



★ ★ ★ ★ ★ ★




★ ★ ★ ★ ★ ★


Ole esimene!

Liitu uudiskirjaga ja ole alati esimesena kursis meie tegemiste ja parimate pakkumistega!